Najaarspartijraad van het CDA in Zwolle

Datum nieuwsfeit: 04-11-2000

Partijraad op 4 november in Zwolle

Op zaterdag 4 november a.s. vindt in de Nieuwe Buitensociëteit te Zwolle de Najaarspartijraad plaats. In het plenaire gedeelte van deze Partijraad zijn er toespraken van partijvoorzitter Van Rij, fractievoorzitter De Hoop Scheffer en zijn er in ieder geval discussies over voorstellen en resoluties inzake partij-ontwikkeling, zorg en ruimtelijke inrichting. In deelsessies staan onder voorbehoud Europa, staatkundige vernieuwing, zorg en onderwijs centraal. Er is een flankerend programma met onder meer een Internetcafé en een programma voor nieuwe leden.
De Partijraad begint om 10.00 uur en duurt tot 17.00 uur, daarna is er een borrel en diner. Deelnemers betalen f 25,-, voor deelname aan de Partijraad, de lunch kost f 20,- per persoon; het diner f 30,-. U kunt de betreffende bedragen overmaken op giro 102.575 t.n.v. Centrale Verrekenkas CDA-PR, Den Haag o.v.v. Partijraad 4/11/2000.

Asieldebat op 25 november in Nijmegen

Om ook in de toekomst een rechtvaardig en humaan beleid te kunnen voeren voor slachtoffers van schending van mensenrechten, is het nodig om het huidige asiel- en migratiebeleid ter discussie te stellen. De vraag is of een Europees asiel- en migratiebeleid wenselijk of verwerpelijk is. Over deze vraag organiseert het CDA een aantal debatten. In het najaar vinden twee regionale debatten plaats. Het slotdebat vindt plaats op zaterdag 25 november in de Stadsschouwburg te Nijmegen. Aan dit debat wordt in ieder geval medewerking verleend door het CDA-Tweede Kamerlid Joop Wijn. De bijeenkomst begint om 10.00 uur.
In de komende uitgaven van de CDA-media wordt u nader geïnformeerd. Informatie en aanmelding: Jacqueline Dankloff (070-3424804; email:(Dankloff@bureau.cda.nl))