International Horti Fair 2000 en Tuinbouwvakbeurs NTV in RAI

NTV
1 sep 2000

FEITEN EN CIJFERS

International Horti Fair 2000 Dit jaar vindt de internationale tuinbouwvakbeurs NTV voor de vierde keer gelijktijdig met de Internationale Bloemenvaktentoonstelling Aalsmeer plaats onder de gemeenschappelijke noemer International Horti Fair. Voor het eerst is dit gezamenlijk onder één dak, namelijk in Amsterdam RAI.

Organisatie NTV 2000 NTV 2000 wordt georganiseerd door Amsterdam RAI onder auspiciën van de NTV.BV en in samenwerking met BV Bureau IBA. Locatie Amsterdam RAI Tentoonstellingscomplex, Hal 1 (Europahal) tot en met Hal 7 (Amstelhal). Data NTV 2000 wordt gehouden van woensdag 1 tot en met zaterdag 4 november 2000. Openingstijden Woensdag 1 tot en met vrijdag 3 november van 10.00 tot 20.00 uur en zaterdag 4 november van 10.00 tot 17.00 uur. Toegangsprijs fl. 30,- per persoon voor een bezoek aan de NTV én de Bloemenvaktentoonstelling; zaterdag fl. 15,- per persoon. Oppervlakte ruim 25.000 netto m2. Expositieprogramma Kassenbouw en -inrichting, tuinbouwbenodigdheden, machines en apparatuur, klimaatbeheersing, planten en zaden, automatisering en techniek, meststoffen en substraten, potgrond, gewasbescherming, waterbehandeling, verpakking, transport en voorlichting. Aantal deelnemers 505 Deelnemers uit de landen Nederland, België, Zuid Afrika, Canada, Rusland, Polen, Duitsland, Denemarken, Spanje, Frankrijk, Engeland, Italië, Litouwen, Australië, Armenië, Israël en de Verenigde Staten Landeninzendingen uit de Verenigde Staten, Spanje, Italië, Israël, Frankrijk en Engeland. Noviteitenpaviljoen Alle noviteiten die zijn aangemeld voor de NTV dingen automatisch mee naar de noviteitenprijs Elsevier/NTV Tuinbouw Award. Alle genomineerde innovaties zijn te zien in het noviteitenpaviljoen in de Amstelhal. Officiële opening De officiële opening van de International Horti Fair vindt plaats op woensdag 1 november om 8.00 uur in Amsterdam RAI.