Conferentie Service 2000: trefpunt voor professionals

Datum nieuwsfeit: 21-11-2000
Wetenschappelijke kijk op hoogwaardige dienstverlening

Service 2000: trefpunt voor professionals

UTRECHT – Dienstverlening is een serieus vak. Dat wordt 21 en 22 november benadrukt door een unieke conferentie in het MECC te Maastricht onder de naam Service 2000. Het evenement is een combinatie van congres en vakbeurs, bedoeld voor iedereen die te maken heeft met professionele serviceverlening. De organisatoren, vijf samenwerkende beroepsverenigingen die daartoe een speciale stichting hebben opgericht, verwachten tenminste 800 deelnemers.

Service 2000 richt zich allereerst op nationaal en internationaal georiënteerde service managers, facility managers, onderhouds- en sales managers.
Hen wacht in ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen