Derde Nationaal Electronic Commerce Congres & Expo 2000

P E R S AANKONDIGING

3e Nationaal Electronic Commerce Congres & Expo 2000
21 en 22 november 2000, De Doelen Rotterdam

Na het succesvolle congres van vorig jaar, organiseert het Electronic Commerce Platform Nederland (ECP.NL) voor de derde keer het Nationaal Electronic Commerce Congres & Expo. Dit jaar vinden het congres en de expo plaats op 21 en 22 november in De Doelen te Rotterdam. Tijdens de eerste dag staan beleid en strategie centraal. Onderwerpen als het belang van e-commerce voor Nederland en Europa, corporate visies van multinationals, e-commerce in de netwerkeconomie worden dan uitgebreid besproken.

Aansluitend organiseert ECP.NL op 21 ovember een informeel congresdiner. Op de tweede congresdag (22 november) zijn de inleidingen gericht op het doorgeven van praktijkervaringen: communicatie-infrastructuur voor e-commerce, strategieën in de praktijk, de aanpak van e-commerce en de invloed op de bedrijfsprocessen. Ook het juridische aspect komt uitgebreid aan de orde. De parallelsessies worden verzorgd door: DMSA, e-BIZZ, ECP.NL, FENIT, Gigaport, NEVI, NVB en vLm. Kijk voor uitgebreide informatie over het congres op www.ecp.nl/congres2000.

Electronic Commerce Expo 2000
De congresdeelnemers hebben gratis toegang tot de Electronic Commerce Expo
2000. Hier presenteren zich toonaangevende aanbieders van diensten en producten op het gebied van e-commerce. Onder andere de volgende belangrijke spelers hebben hun medewerking reeds toegezegd: Cap Gemini Ernst & Young Nederland, Arthur Andersen, CMG, Computer Associates, Diginotar, EAN, eCommotion, Emeritor, KPMG Consulting, Ordnina Finance, Pink Elephant, SAP, Tie Nederland. Voor meer informatie over sponsor- en expo mogelijkheden: Jacoline Peek- Hamoen, tel (040) 297 48 57 of mail (jpe@euroforum.nl).

Deelname en inschrijving
Dit congres is bestemd voor directie en management professionals die zich bezighouden met e-commerce op. De kosten van deelname aan beiden congresdagen bedragen f 1.350,=
(excl. BTW). Deelname aan uitsluitend de eerst congresdag of tweede congresdag bedragen resp. f 850,- (excl. BTW) en f 650,- (excl. BTW). Voor inschrijving kan contact worden opgenomen met het Congressecretariaat '3e Nationaal Electronic Commerce Congres & Expo 2000, Astrid Smarius, telefoon (040) 297 48 34. Of mail naar (jme@euroforum.nl.met) het Congressecretariaat '3e Nationaal Electronic Commerce Congres & Expo 2000', Astrid Smarius, telefoon (040) 297 48 34. Of mail naar (jme@euroforum.nl).
Persinformatie
Eindhoven, 30 juni 2000

Informatie of inschrijving
Voor meer informatie of inschrijving kunt u contact opnemen met Astrid Smarius, telefoon
(040) 297 48 45 of mailen: (akl@euroforum.nl) Of kijk op internet: www.ecp.nl/congres2000.

Inhoudelijke bijdrage congresprogramma:
Meike Vastert, Conference Manager, tel (040) 297 48 34 of mail (mva@euroforum.nl).

Sponsor en expo-mogelijkheden
Jacoline Peek- Hamoen, tel (040) 297 48 57 of mail (jpe@euroforum.nl)
Marketing en pers
Barbara Geurtsen (040) 297 27 20, of mail (bgu@euroforum.nl)