Politiebericht Friesland

Datum nieuwsfeit: 12-11-2000

Politiebericht Friesland: Friesland 12-11-2000 Politieberichten van 10/11 (13.00 uur) t/m 11/11 (13.00 uur)

Dronrijp: diefstal rolsteiger
Van donderdag op vrijdag werden bij een boerderij aan de Pouldyk, waar verbouwingswerkzaamheden werden uitgevoerd, een rolsteiger en 26 pakken isolatiemateriaal gestolen. Het bouwterrein rondom de boerderij was afgesloten met een hekwerk Het toegangshek werd opengebroken. De rolsteiger werd gedemonteerd en daarna meegenomen. Namens een bouwbedrijf uit Sint Annaparochie deed een 47-jarige inwoner uit die plaats aangifte.

Oosterwolde: auto te water
Vrijdag omstreeks 08.35 uur reed een 18-jarige inwoonster van Oosterwolde, als bestuurster met haar auto over de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen