Platneuzen Schalkwijk kiezen opnieuw Prins Peter de Eerste

Datum nieuwsfeit: 12-11-2000
VEEL LEUT MET PRINS PETER DE EERSTE

SCHALKWIJK - Na de jaarvergadering op 10 november jl. is wederom de Prins der Platneuzen voor het seizoen 2000-2001 gekozen. Dit jaar zal, net als vorig jaar, Prins Peter de Eerste voorop gaan tijdens de carnavaleske dagen van De Platneuzen. Naast hem zullen Prinses Thea en adjudant Wim wederom het Prinselijk trio compleet maken.

Zoals dit Prinselijk trio vorig jaar schitterde, zullen zij ook dit jaar na verwachting een goede presentatie neerzetten.

De Schalkwijkse carnavalsvereniging kende vorig jaar een enorme groei en telde maar liefst 220 leden. De ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen