StarTech2000 de kortste weg van droom naar markt

Senter

19 Oct 2000.

StarTech2000: De kortste weg van droom naar markt

13 november a.s. is StarTech 2000, een informatiebeurs voor innovatieve ondernemers op het gebied van wetenschap en techniek. De beurs is in de Pulchri Studio in Den Haag en kost bij vooraanmelding 65 gulden. Senter is één van de aanwezige organisaties.

StarTech2000 is dé plaats om informatie en advies in te winnen over het op de markt brengen van innovatieve producten, over octrooien en contracten, fiscaliteit, subsidies en samenwerking. Ontmoet medeondernemers, kennisinstellingen en intermediairs om ervaringen uit te wisselen en uw netwerk uit te breiden of te versterken.

Naast het bezoeken van de informatiestands kunt u workshops bijwonen en één-op-één gesprekken voeren met adviseurs op een door u aangegeven gebied. Ook Senter zal deze middag aanwezig zijn om u van dienst te zijn.

U kunt zich voor dit evenement aanmelden via www.startech2000.nl. De toegang bedraagt dan NLG 65,-. Mocht u pas op 13 november besluiten om te gaan dan kost een toegangsbewijs aan de kassa NLG 95,-. Het is echter aan te raden dat u zich vooraf aanmeldt want de capaciteit is beperkt.

Terug naar nieuwsoverzicht