SilverStream drijvende kracht achter 'Life Of Voyage'

Datum nieuwsfeit: 13-11-2000

SilverStream drijvende kracht achter "Life Of Voyage" boekingssysteem voor overzeese vrachtindustrie

BILLERICA, USA / HOOFDDORP, 13 november 2000 - SilverStream Software, Inc. (NASDAQ: SSSW), the eBusiness Platform company, kondigt aan dat LevelSeas, een "life of voyage" chartering systeem voor bulk oceaantransport, het SilverStream eBusiness Platform heeft gekozen voor een veelomvattende on line onderhandelingsoplossing voor overzeesvervoer van natte en droge bulkgoederen.

LevelSeas zal de nieuwste gestandaardiseerde oplossingen combineren met uitgebreide transportervaringen voor een centraal managementpunt. Daarmee wil LevelSeas hulp bieden bij het stroomlijnen van een veelvoud van back-end vrachttransportprocessen. LevelSeas springt daarmee in op de vraag naar transport door ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen