Samenwerking Cap Gemini Ernst & Young en SilverStream

Datum nieuwsfeit: 13-11-2000

Cap Gemini Ernst & Young en SilverStream vormen strategische samenwerking voor wereldwijde eBusiness oplossingen

BILLERICA, USA / HOOFDDORP, 13 november 2000 - SilverStream Software, Inc. (NASDAQ: SSSW), The eBusiness Platform Company, heeft aangekondigd dat ze een strategische samenwerking is aangegaan met Cap Gemini Ernst & Young, één van de grootste management en IT-adviesbedrijven ter wereld. Het doel is om samen aan de Global 2000 bedrijven op SilverStream gebaseerde eBusiness oplossingen te leveren.

Door deze samenwerking zal Cap Gemini Ernst & Young op basis van SilverStream electronic customer relationship management (eCRM) en business-to-business integration (B2Bi) oplossingen leveren voor bedrijven ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen