Nieuw Kenniscentrum bundelt kennis over milieu en economie

TNO

Nieuws@TNO

Nieuw Kenniscentrum bundelt kennis over milieu en economie

13-11-2000 - TNO Milieu, Energie en Procesinnovatie (TNO-MEP) en Wageningen Universiteit & Research Centrum (WUR) richten per 1 december 2000 een nieuw Kenniscentrum op: Emissions and Assessment.

In dit Kenniscentrum brengen de beide partijen hun expertise in voor de beoordeling van ontwikkelingen op het gebied van milieu en economie. Deze kennis is gericht op het evalueren van alternatieve duurzame opties in scenario-verkenningen, het ontwikkelen van scenario's en van op duurzaamheid afgestemde bedrijfsstrategieen en op het ontwikkelen van beleidsinstrumenten.

Bedrijven, branches en koepelorganisaties houden in hun ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen