ACES Online biedt snelste repons op e-mail

Datum nieuwsfeit: 13-11-2000
ACES Online biedt snelste repons op e-mail

Uit een e-mail respons test uitgevoerd onder de grootste Nederlandse E-commerce websites blijkt dat ACES Online (www.acesonline.nl) de snelste repons biedt. Op de door het bedrijf For A Call Check (www.4acc.nl) gestuurde e-mail test e-mail werd binnen 5 minuten een reactie gegeven. De 2e plaats is voor shop.nl met een reactie tijd van 20 minuten. De gehele top 10 is terug te vinden op www.4acc.nl/responsemeter.

Over ACES Online
ACES Online is opgericht in 1996 en houdt zich uitsluitend bezig met de verkoop van ICT-producten via internet. De klanten bevinden zich in het bedrijfsleven, bij de overheid en onder particulieren. Het bedrijf streeft ernaar om het online-winkelen voor ICT-producten voor de klant zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Van een relatief klein bedrijf is ACES Online uitgegroeid tot één van de grootste en modernste online-ICT-winkels in Nederland.

ACES Online is te vinden op www.acesonline.nl.

Voor vragen over dit persbericht kunt u contact opnemen met:

Tom Coehorst
E-mail : (Tom.Coehorst@acesonline.nl)