Europees Computer Rijbewijs in het MBO

ECABO

Europees Computer Rijbewijs in het MBO

Europees Computer Rijbewijs opgenomen in ICT-beroepskwalificaties ECABO

Op dinsdag 14 november a.s. wordt een overeenkomst getekend tussen stichting ECABO (Landelijk orgaan voor beroepsonderwijs voor de economisch-administratieve, ICT- en beveiligingsberoepen), Stichting Examenbank Administratie en Stichting ECDL Nederland. Hierin is ondermeer opgenomen dat binnen de ICT-beroepskwalificaties van ECABO wordt verwezen naar de eindtermen van het Europees Computer Rijbewijs (ECDL).
Dit betekent dat leerlingen van een opleidingstraject gericht op een van deze ICT-beroepskwalificaties de gelegenheid wordt geboden ECDL-examens af te leggen. Ook voor de andere
ECABO-beroepskwalificaties kan, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen