Derde editie Nationaal Internet Congres in RAI

PERSBERICHT - UITNODIGING

Eindhoven, 24 oktober 2000

3e Editie Nationaal Internet Congres, 14 november Amsterdam RAI

Einde internet euforie nabij !

Met als centrale thema ?Smart Strategy? luidt de derde editie van het Nationaal Internet Congres op 14 november aanstaande in de RAI in Amsterdam het einde in van de internet euforie. Begrippen als
E-commerce en E-business zijn de status van ?buzzword? van de internetindustrie inmiddels definitief ontgroeid. De toekomst is aan bedrijven die serieuze, daadwerkelijk nieuwe toegevoegde waarde weten te organiseren en om te zetten in duurzaam concurrentievoordeel. Succesvolle E-business heeft kortom gevolgen voor alle bedrijfsprocessen van een onderneming of overheidsinstelling; groot of klein. Topsprekers uit het internationale bedrijfsleven, de overheid en de internetindustrie presenteren op 14 november hun visie op succesvol ondernemen in het digitale tijdperk. Daarmee markeert het Nationaal Internet Congres tegelijkertijd de start van het Smart Business Event 2000 dat van 14-16 november eveneens in de RAI in Amsterdam plaatsvindt. Een toonaangevende combinatie van Internetgelieerde vakbeurzen; Internet in Business, Mobile & Wireless, de IT Carrière Dagen en omlijstende business seminars die jaarlijks door tienduizenden marktpartijen, afkomstig uit alle bedrijfssectoren, overheden en daaraan gelieerde organisaties, wordt bezocht.

(Inter)nationale topsprekers
Ben Verwaayen Vice Chairman Lucent Technologies (USA)
Yves Barbieux CEO, CPGmarket.com (oa Nestle, Henkel en Danone s.a.) (FR)
Adam Curry CEO, Jamby (NL) Bob Pritchard CEO, Pritchard Marketing Inc. (USA)
Christopher Meyer Auteur van de bestseller ?Blur? (USA)
Annemarie Jorritsma-Lebbink Minister van Economische Zaken (NL)

Henk Broeders directeur Cap Gemini/Ernst & Young en voorzitter FENIT,
Federatie Nederlandse IT: dagvoorzitter Vincent Everts Internet Evangelist; moderator

Parallelsessies
Het middagprogramma van het Nationaal Internet Congres omvat een drietal parallelsessies ingevuld door de branchorganisaties NLIP, de vereniging van Internet Service Providers; Aftappen en Cybercrime, het Internet Advertising Bureau (IAB) en Syntens het Innovatienetwerk voor ondernemers; Nederland gaat Digitaal. Het Nationaal Internet Congres vindt plaats op dinsdag 14 november in het Amsterdam RAI Congrescentrum, aanvang 09.00 uur.

Noot voor de redactie Voor meer informatie over het Nationaal Internet Congres 2000 en/of de overige onderdelen van het Smart Business Event kunt u contact opnemen met Pieter Simons, projectmanager ? Pers & Publiciteit, Media Development Europe, tel (040) 2594321, E-mail: (pieter.simons@mde.nl) of raadpleegt u de website: www. nicongres.nl.

Persaccreditatie uitsluitend via www.nicongres.nl, beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Interviews op aanvraag.