Sportnieuws per e-mail met Sport2Day

Datum nieuwsfeit: 14-11-2000

Rotterdam, 14 november 2000

Sport2Day, het sportnieuws gratis per e-mail.

Makers van de nieuwsbrief Webstyle/Mail komen met een gratis sportnieuwsbrief per e-mail!

Sport2Day
Iedere dag gratis per e-mail op de hoogte blijven van het laatste en beste sportnieuws! Dat is het idee achter Sport2day (spreek uit als SportToday). In Sport2Day staan altijd de laatste ontwikkelingen op het gebied van sport vermeld. Zo vindt men informatie over onder andere voetbal, tennis, atletiek, autosport en natuurlijk over diverse georganiseerde sportevenementen.

De nieuwsbrief
Sport2Day is een gratis persoonlijke sportnieuwsbrief. De redactie van Sport2Day verzamelt voor de abonnees, uit de grote hoeveelheid informatie dat beschikbaar is, het belangrijkste sportnieuws en zet dit vervolgens op een overzichtelijke manier in één nieuwsbrief. In Sport2Day vindt men naar keuze dagelijks (3x per week of 1x per week) interessante en krachtige samenvattingen van de laatste binnen- en buitenlandse sportontwikkelingen. Naast het laatste sportnieuws, gaat de redactie ook dagelijks op zoek naar de beste en meest interessante sportsites.

Gratis aanmelden
Op maandag 4 december zal de eerste editie van Sport2Day verschijnen. Mensen die graag per e-mail op de hoogte gehouden willen worden van de laatste sportontwikkelingen, kunnen zich vanaf heden gratis en gemakkelijk aanmelden voor de nieuwsbrief via de website www.sport2day.nl. Bij het aanmelden kan men zijn of haar sportvoorkeuren opgeven, zodat het binnenkort ook mogelijk is een gepersonaliseerde nieuwsbrief naar de abonnees te versturen, met alleen die sportinformatie in de nieuwsbrief, waarin de abonnee daadwerkelijk geïnteresseerd is! Tevens wil Sport2Day in de toekomst, wanneer de abonnee te kennen heeft gegeven hier interesse in te hebben, ook regionaal sportnieuws aan gaan bieden.

WebActive Publishing
Sport2Day is een initiatief van WebActive Publishing, een bedrijf dat zich bezig houdt met het creëren en exploiteren van internet- en andere mediadiensten. WebActive Publishing brengt momenteel o.a. de dagelijkse nieuwsbrief WebStyle/Mail uit.

Webstyle/Mail
WebStyle/Mail, een gratis nieuwsbrief per e-mail die iedere werkdag verschijnt, bevat links naar de nieuwste, leukste en beste websites. In WebStyle/Mail wordt de vele hoeveelheid nieuws en informatie op een korte en krachtige manier samengevat. Momenteel ontvangen meer dan 37.000 mensen dagelijks een editie van deze nieuwsbrief.

In opdracht van het e-zine SmallZine ondervroeg het online-onderzoeksbureau Flycatcher Internet Research dit jaar ruim 1000 Internetgebruikers over de bekendheid en de waardering van e-zines. Ruim tweederde van de respondenten kent één of meerdere e-zines, het meest genoemd werden de nieuwsbrieven van HetNet, MisterMail en Webstyle/Mail. De resultaten van het complete onderzoek vind u terug op de website van het online onderzoeksbureau Flycatcher Internet Research.
www.flycatcher.nl/frameset_nieuws.html

# # # # # # # # # # # # # # # # # #