Slecht geluid tijdens mobiel telefoneren verleden tijd

Datum nieuwsfeit: 14-11-2000

Plantronics scheidt geluid en lawaai

Slechte verstaanbaarheid en schreeuwen
tijdens mobiel telefoneren nu verleden tijd

Hoofddorp, 13 november 2000 - Plantronics, wereldwijd marktleider in de productie en verkoop van communicatie-headsets, introduceert een nieuwe headset voor de mobiele beller, die lawaai en omgevingsgeluiden onderdrukt.

De M130 van Plantronics biedt de gebruiker van een mobiele telefoon een speciale lawaaibescherming waardoor men in de auto, op straat of in een drukke kantooromgeving voortaan kan telefoneren met een nog betere geluidskwaliteit. Dit is mogelijk door een ovaal geluidsscherm dat rond het oorstukje zit en de stem van de gesprekspartner kristalhelder laat klinken.

De Plantronics M130 heeft een over-het-oor-vormgeving met een vervormbaar oorhaakje, wat de headset uiterst comfortabel en gemakkelijk in het gebruik maakt. De M130 heeft evenals alle Plantronics mobiele headsets een akoestische gehoorbescherming die de drager beschermt tegen alle geluidspieken.

De M130 (in blauw) heeft als adviesverkoopprijs 34,03 euro en is nu beschikbaar inclusief een jaar Plantronics garantie.

Plantronics
Plantronics introduceerde de eerste lichtgewicht communicatie-headsets in 1962 en wordt algemeen beschouwd als marktleider in dit segment. De onderneming levert headsets aan telefoonmaatschappijen en zakelijke afnemers in de gehele wereld. Plantronics' headsets worden veelvuldig gebruikt door Fortune 500 bedrijven en zijn toegepast in vele bioscoopfilms en bij belangwekkende gebeurtenissen. Zo kwamen Neil Armstrongs befaamde woorden "One small step for man..." in 1969 tot ons via een Plantronics headset. Plantronics, Inc. heeft haar hoofdkantoor in Santa Cruz, V.S. en is opgericht in 1961. De onderneming heeft een beursnotering (NYSE:PLT) en vestigingen in 19 landen met in totaal 2500 medewerkers. Plantronics' producten worden verkocht en onderhouden door een wereldomspannend netwerk van geautoriseerde Plantronics marketingpartners. Meer informatie over de onderneming en haar producten biedt www.plantronics.com.

Meer informatie:
Plantronics B.V.