Politieberichten Brabant-Noord: Boxtel

Datum nieuwsfeit: 14-11-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 14-11-2000 Persbericht district Aa & Dommel

WINKELDIEFSTAL, Vught

Maandagmiddag is een 48-jarige man uit Vught aangehouden. De man was in een winkel aan het Moleneindplein in Vught betrapt toen hij 4 pakjes sigaretten wegnam. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.

VROUW BEROOFD VAN TAS, Vught

Maandag avond is een 57-jarige vrouw uit Drunen van haar tas beroofd. De vrouw liep over het Ploegveld in Vught toen ze van achter werd aangestoten. Op hetzelfde moment werd haar tas van haar schouder gerukt. Twee mannen renden hierop met de tas in de richting van het gemeentehuis. Beide mannen droegen een zwart leren jack. Een van hen had een ringbaardje.

INBRAAK BEDRIJF, Vught

In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een bedrijf aan de Helvoirtseweg in Vught. Een ruit van het bedrijf werd vernield, waarna een achter dat raam staande computer werd gestolen.

TE VEEL GEDRONKEN, Boxtel

In de nacht van maandag op dinsdag is een 31-jarige man uit Boxtel bekeurd. De man reed met een auto terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod van 3 uur. De controle vond plaats om 04.00 uur op de Bosscheweg in Boxtel.

AUTO GESTOLEN, Boxtel

In de nacht van maandag op dinsdag is vanaf de Keizerstraat in Boxtel een grijze Opel Kadett gestolen. Het kenteken van de auto is XT-49-LX.

BROMFIETS GESTOLEN, Den Dungen

Maandagavond is vanaf het Grinsel in Den Dungen een rode Aprilia Amico bromfiets gestolen. De bromfiets met een waarde van fl. 3500,- is voorzien van het verzekeringsnummer WVV-626.

SNELHEIDSCONTROLE, Sint Michielsgestel

Dinsdagmorgen is snelheidscontrole gehouden op de Bosschebaan in Sint Michielsgestel. Op deze weg mag in verband met werkzaamheden 50 km/u gereden worden. Er werden 2200 voertuigen gecontroleerd, waarvan er 540 te hard reden. De hoogst gemeten snelheid was 102 km/u.

CONTROLE MILIEUWETGEVING, Schijndel

Door de politie is een onderzoek ingesteld bij een hondenhandelaar in Schijndel. Bij het onderzoek bleek, dat de handelaar zonder handelaarsvergunning en zonder milieuvergunning voor de bedrijfsuitoefening werkte. Tegen de man is op 6 november ook al proces-verbaal opgemaakt. De 52-jarige hondenhandelaar is opnieuw bekeurd.