Agramanagement attendeert op nieuwe NEN-ISO-9000-normen

Datum nieuwsfeit: 14-11-2000

Electronische Nieuwsbrief Agramanagement

Nieuwsbrief kwaliteit, Agramanagement, nummer 1, november 2000 Deze eerste nieuwsbrief gaat over de nieuwe ISO-normen en wat Agramanagement voor u kan betekenen.

Agramanagement coacht, adviseert, traint en begeleidt bedrijven in de agrarische keten. Ons werk bestaat ondermeer uit het adviseren van bedrijven bij het ontwikkelen, invoeren en levend houden van kwaliteitsmanagementsystemen. Onze visie is dat een systeem werkbaar en praktisch moet zijn en het bedrijf op een hoger niveau brengt.

U kunt de nieuwsbrief doorsturen naar relaties voor wie de inhoud interessant is. Heeft u de nieuwsbrief dit keer via via gekregen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen