CliniClowns en C-factory ondertekenen samenwerking

Datum nieuwsfeit: 15-11-2000
14 november 2000

CliniClowns en C-factory ondertekenen samenwerking

CliniClowns Nederland gaat een samenwerkingsverband aan met C-factory. Op de Internet in Business beurs in de RAI te Amsterdam wordt door beide partners op 15 november 2000 rond 19.00 uur de samenwerkingsovereenkomst getekend. Dit samenwerkingsverband houdt in dat C-factory internettoepassingen voor CliniClowns ontwikkelt. Op de beurs is het eerste vormgeversvoorstel te bezichtigen. Dit voorstel is ook op www.c-factory.nl/ccdemo/ te bekijken.

C-factory zal CliniClowns gaan ondersteunen bij het werven van sponsors. Daarnaast bouwt en onderhoudt C-Factory de nieuwe site voor CliniClowns. De deelname van C-Factory is ingegeven door haar maatschappelijke verantwoordelijkheid. C-Factory richt zich voornamelijk op vier branches: financiële dienstverlening, toerisme & recreatie, hard- en software leveranciers en distributeurs en media. Door de samenwerking met CliniClowns is de eerste stap gezet in de not for profit branche.

C-factory
De mogelijkheid om waar dan ook in de wereld met elkaar te communiceren bestaat. Om die wereld toegankelijk te maken ontwikkelt en implementeert C-factory de meest innovatieve en effectieve e-business strategieën, on line marketing- en creatieve concepten. C-factory is een Internet Provider of Opportunities. C-factory adviseert en assisteert klanten bij het inzetten van internet als volwaardig communicatiemiddel en sales- en distributiekanaal voor het bereiken van nieuwe markten en klanten.

CliniClowns
In 1992 werd CliniClowns Nederland opgericht naar Amerikaans idee. Vandaag de dag spelen er een dertigtal CliniClowns in ruim twintig ziekenhuizen over heel Nederland verspreid. CliniClowns zijn professionele clowns met een medische of pedagogische achtergrond. Iedere week bezoeken ze in vaste duo's hetzelfde ziekenhuis. Ze bieden afleiding en plezier aan zieke kinderen in ziekenhuizen en andere gezondheidsinstellingen.

Noot voor redacties