Euroscan, temperatuurrecorders voor koelvoertuigen

Datum nieuwsfeit: 14-11-2000

Euroscan, temperatuurrecorders voor koelvoertuigen

Op de IFFA presenteerde Euroscan de X1, de opvolger van de zo succesvolle Euroscan 2 en 4 recorders. Hiervan werden er wereldwijd zo'n 30.000! verkocht. Net als zijn voorgangers kan de nieuwe Euroscan X1 worden ingebouwd in een radioslot (RX1) of, als trailer-versie (TX1), in de speciale waterdichte behuizing tegen het kopschot. Standaard zijn er 4 temperatuur- en 4 digitale ingangen voor o.a. deuropening, ontdooicyclus, start/stop koelmotor. Nieuw is de (thermische) printermodule, waarmee de afleverbon of een complete rituitdraai wordt geprint, het infrarood-interface voor dataoverdracht naar een pc, de volledige smd-elektronica en de pc-software voor ritanalyse. Het grote geheugen van 512 Kb volstaat voor ruim een jaar loggen. De X1 is getest, goedgekeurd en gecertificeerd door de TÜV en voldoet aan alle nationale en Europese normen en eisen.

Gullimex BV
heer E.J.M. Leferink