Stork Food & Dairy Systems reorganiseert

Telefax : (035) 694 11 84

Naarden, 14 november 2000

Stork Food & Dairy Systems reorganiseert

Bij Stork Food & Dairy Systems te Amsterdam wordt een reorganisatie doorgevoerd ter versterking van de organisatie en daarmee van de activiteiten.

De organisatie-aanpassing is gericht op het versterken van de core-activiteiten, het verbeteren van de organisatie ervan en het verhogen van de synergie tussen de afdelingen onderling.

Door de verbetering van de efficiency komen 55 van de 350 arbeidsplaatsen te vervallen. Een gedeelte van de betrokken medewerkers zal voor vervroegde pensionering in aanmerking komen, voor de overigen wordt via een bemiddelingstraject een nieuwe arbeidsplaats gezocht. Gedwongen ontslagen worden niet uitgesloten.

Stork Food & Dairy Systems is door Stork, in het kader van zijn strategisch programma Stork Strong!, als niet-strategisch aangeduid en zal daarom worden gedesinvesteerd.

De plannen zijn aan OR en vakverenigingen voorgelegd.

Informatie voor de pers:
Stork N.V.