Wastora en Megapool geven geld terug

Consumentenbond

Wastora en Megapool geven geld terug
15 november 2000

Consumenten die in februari 1991 meededen met de "Bond helpt u bij geld-terugactie", kunnen hun Geld-terug Certificaat de komende weken inleveren bij Megapool en Wastora. Deelnemers aan de actie hebben daar al een brief over ontvangen.

Tien jaar geleden startte de Consumentenbond een actie waarbij klanten van Megapool en Wastora bij aankoop van witgoed over tien jaar hun geld terug konden krijgen. Daarvoor kregen ze een certificaat, waarvan ze een kopie naar de Bond moesten sturen.

De mensen die aan de actie van Megapool meededen, kunnen tussen 17 november en 15 december 2000 het originele certificaat naar Megapool sturen. De Wastora-winkels bestaan niet meer, maar klanten van toen kunnen toch hun geld nog terugkrijgen. Zij dienen zo spoedig mogelijk een brief te sturen naar Wastora Geld Terugactie, met vermelding van naam, adres en het nummer van het certificaat. Zij krijgen dan een oproep waar ze met het originele certificaat naartoe kunnen. Dat zal gebeuren in de periode tussen 6 december 2000 en 15 januari 2001.

De Consumentenbond adviseert de certificaten aangetekend te versturen en het aantekenbewijs goed te bewaren. Wanneer - door een tussentijdse verhuizing - het huidige adres anders is dan het adres dat op het certificaat staat, dient ook een adreswijziging meegestuurd te worden.

Vrijdag 17 november besteedt KRO's Ontbijt tv aandacht aan de actie.