Persconferentie IBM Printing Systems

Datum nieuwsfeit: 15-11-2000

Hierbij wil ik u graag uitnodigen voor de persconferentie van IBM Printing Systems op 15 november a.s. Tijdens deze persconferentie zal IBM Printing de nieuwste ontwikkelingen van zijn ´output solutions for e-business´ toelichten. De persconferentie duurt van 11.30 uur tot 12.45 uur en wordt gehouden op de Expo in de Frankfurt Messe. Direct na de persconferentie wordt er een lunch geserveerd.

Daarnaast bent u welkom op de stand van IBM Printing op Frontline Solutions Europe 2000, waar de onlangs aangekondigde IBM 4400 thermische printer gedemonstreerd wordt. U vindt IBM Printing Systems op standnummer 1410.

Hieronder treft u ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen