Sportaffinity.com intermediair voor sportclubs op Internet

Datum nieuwsfeit: 15-11-2000

Van: Sponsorbank, Leiden.

Datum: 15 november 2000

Sportaffinity.com: klanten en personeel werven via sportclubs op Internet

Sponsorbank, adviseur/ intermediair voor sportsponsoring, start in januari 2001 met een nieuw Internetproject: Sportaffinity.com. Sportclubs met een Internetsite kunnen extra sponsorinkomsten genereren, bedrijven besparen veel advertentieguldens door klanten en personeel op no cure, no pay-basis te werven via sites van deelnemende sportclubs.

Op Sportaffinity.com staan ieder kwartaal nieuwe aanbiedingen en vacatures. Indien leden en/of supporters van sportclubs klant of werknemer worden, dan belonen de deelnemende bedrijven de clubs met geldbedragen. Leden en supporters worden op de site geattendeerd via een opvallende banner op de homepage van hun club en, zoals bij sportclubs gebruikelijk, via mond-tot-mondreclame.

Een voorbeeld: RSL COM, een telecombedrijf dat net als bv. One.Tel of Tele2 goedkoop bellen mogelijk maakt, plaatst de volgende aanbieding op Sportaffinity.com. Voor elke 50 leden/ supporters die bellen via RSL COM, ontvangt de club fl. 1000,-. Aanmelden is gratis, bellen wordt goedkoper en opzeggen is altijd mogelijk, dus ook de leden/ supporters zijn gebaat bij de aanbieding.*

Alle communicatie tussen deelnemende bedrijven en sportclubs verloopt via Internet en e-mail. Aanmeldingsformulieren, agentuurovereenkomsten, banners, alles is te downloaden via Sportaffinity.com en de sites van de deelnemende bedrijven. Sportclubs kunnen gratis meedoen met Sportaffinity.com, bedrijven betalen eenmalig een klein bedrag per club die zij via Sportaffinity.com bereiken.

Meer informatie over Sponsorbank en/of Sportaffinity.com:

Internet: www.sponsorbank.nl

E-mail: info@sponsorbank.nl

Contactpersoon: Nanno Benninga, tel. 071-5661116 of 06-21574216

* RSL COM is één van de bedrijven die nu al via Sponsorbank communiceert met Nederlandse sportclubs