Holland Animation Film Festival in Utrecht

Holland Animation Film Festival 2000
Hoogt 4, Utrech
15-19 november

Het Holland Animation Film Festival biedt in de achtste editie een veelbelovend en afwisselend programma waarbij de kwalitatief hoogwaardige animatiefilm in al haar facetten getoond wordt. Naast de presentatie van recente films, retrospectieven en speciale programma's, stelt het festival zich ten doel te dienen als een intermediair tussen filmmakers en het bedrijfsleven. Voor het eerst in de geschiedenis van het festival wordt een internationale competitie voor vrije films georganiseerd. Daarnaast is er een unieke internationale competitie voor toegepaste animatie en een competitie voor studentenfilms uit de Benelux, dit jaar met een aantal nieuwe, verrassende prijzen. Meer informatie: 030-2331733, e-mail: (info@haff.nl). Website: www.awn.com/haff/