Politieberichten N-Brabant, district Land van Cuijk

Datum nieuwsfeit: 15-11-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 15-11-2000 Persbericht district Land van Cuijk

PERSONEN MET VALSE PAPIEREN AANGEHOUDEN

Bij een bedrijf in Cuijk zijn dinsdagavond 3 mannen aangehouden omdat zij gebruik maakten van een vals Nederlands reisdocument. Woensdagmorgen hield de politie bij hetzelfde bedrijf 2 mannen en 1 vrouw aan. De mannen en de vrouw waren via een uitzendburo tewerkgesteld bij het bedrijf in Cuijk. Uit onderzoek is gebleken dat zij met valse identiteitspapieren aan het werk waren. Waarschijnlijk zijn enkelen van hen illegaal in Nederland. Op dit moment wordt getracht de juiste identiteit van de aangehouden verdachten vast te stellen. Het bedrijf waar de verdachten aangetroffen zijn werkt volledig mee, zij waren niet op de hoogte van de valse papieren. Tegen het uitzendbureau wordt een onderzoek ingesteld in samenwerking met de arbeidsinspectie.

VERDACHTE ONTUCHTIGE HANDELINGEN AANGEHOUDEN

De politie heeft woensdag een 50 jarige inwoner van Overloon aangehouden op verdenking van ontuchtige handelingen met een 30 jarige vrouw. De man is inverzekering gesteld.

ALCOHOL

Een 38 jarige man uit Boxmeer is dinsdagnacht bekeurd wegens rijden onder invloed. Hij werd gecontroleerd op de Breestraat in Sint Anthonis. Na de blaastest kreeg hij een rijverbod van 2 uren en een boete van f. 400,-.