Cebeco Groep initiatiefnemer voor Agro-portal

Cebeco Nederland

16 november

CEBECO GROEP INITIATIEFNEMER VOOR AGRO-PORTAL

Cebeco Groep, Gezondheidsdienst voor Dieren, KPN, LTO en Rabobank hebben op 15 november 2000 een intentieverklaring ondertekend voor de oprichting van Agro-Portal, een internetportal dat de bedrijfsvoering voor boeren en tuinders moet verbeteren.
De vijf deelnemers hebben uitgesproken dat zij ernaar streven om Agro-Portal aan het eind van het eerste kwartaal 2001 operationeel te hebben. Agro-Portal geeft boeren en tuinders eenvoudig en snel toegang tot een scala van hoogwaardige diensten, producten en informatie van de deelnemers in dit project en van andere geïnteresseerde partijen.

Momenteel worden ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen