Nieuwe serviceafdeling B.V. Druma-Loreti

Datum nieuwsfeit: 16-11-2000

B.V. Druma-Loreti
De Posthoornstraat 8, 5048 AS Tilburg Postbus 299, 5000 AG Tilburg tel. 013 - 463 95 95, gratis tel. 0800 - 378 62 56, fax 013 - 463 95 00
E-mail: (druma@druma.nl), website: www.druma.nl

IEDER ZIJN VAK...

Onder dit motto presenteren wij onze nieuwe serviceafdeling SCREENSERVICE© aan zeefdrukkend Nederland en België. Deze dienstverlening biedt zeefdrukkers de mogelijkheid hun gebruikte drukvormen in een gesloten en geautomatiseerd systeem te laten reconditioneren. Want... ieder zijn vak en dat van zeefdrukkers is tenslotte DRUKKEN.

Gezien het innoverende karakter van deze activiteit, zowel op technisch als milieutechnisch gebied zijn wij er, gesterkt door de uitkomsten van ons marktonderzoek, van overtuigd dat de weg die wij hiermee hebben ingeslagen een vruchtbare zal zijn.

De voordelen die Screenservice biedt ten aanzien van kwaliteit, kosten en milieu zijn voor alle betrokken partijen zodanig interessant dat wij van mening zijn dat de nieuwswaarde ook voor "niet-zeefdrukkers" aanzienlijk is. Of dit terecht is laten wij graag aan uw beoordeling over, want, als eerder gesteld, ieder zijn vak...