Borland betreedt ASP-markt met overname e-services bedrijf

Datum nieuwsfeit: 16-11-2000
Borland betreedt ASP-markt met overname e-services-bedrijf

Overname legt basis voor Borland Developers Services (BDS)-divisie

Scotts Valley, 16 november 2000 - Inprise Corporation (Nasdaq: INPR), verder in dit persbericht Borland genoemd, heeft de overname van Bedouin, Inc. afgerond. Deze overname is een onderdeel van de strategische doelstellingen voor de uitbreiding in de markt voor hosted services. Verder heeft Borland een nieuwe business unit gecreëerd, Borland Developer Services. Door de overname van Bedouin kan Borland de eerder aangekondigde ondersteuning voor de Application Servide Provider (ASP)-markt versnellen en een sterke positie innemen in de markt voor Developer Service Providers (DSP).

Borland ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen