Politiebericht Brabant-Noord: Uden

Politiebericht Brabant-Noord: Uden 16-11-2000
Persbericht district De Leijgraaf

LEREN JASSEN WEG

Woensdagmiddag zagen onbekenden kans uit een winkel aan de Sacramentsweg in Uden drie leren jassen weg te nemen. De beveiligde kledingstukken hadden een gezamenlijke waarde van f.1.000,--.

TAS WEG

Een inwoonster van Uden deed aangifte van diefstal van haar tas. Woensdagmiddag bemerkte zij dat de tas in een onbewaakt ogenblik uit een bedrijfsruimte aan het Mondriaanplein in Uden gestolen was. De vrouw mist onder andere autopapieren en een mobiele telefoon.

MAN GEWOND

Vanmorgen is bij een aanrijding op de Land van Ravensteinstraat in Uden een 71-jarige fietser uit Uden gewond geraakt. De Udenaar kreeg op de kruising met de Aldetiendstraat geen voorrang van een 34-jarige automobiliste uit zijn woonplaats. De man is met hoofdletsel opgenomen in het ziekenhuis in Veghel.

INBRAAK IN VRACHTWAGENS

Afgelopen nacht zijn op een bedrijfsterrein aan de Amert in Veghel twee vrachtwagens opengebroken. Uit een van de voertuigen verween voor enkele duizenden guldens aan gereedschap.