Broeierige thriller op Canal+ 1

Hilversum, 10 november 2000

Premierefilm: 'the gingerbread man'
Broeierige thriller op CANAL+ 1

CANAL+ 1 zal donderdag 16 november vanaf 20.30 uur voor de eerste keer de film 'The Gingerbread Man' uitzenden. Regisseur Robert Altman kon beroep doen op een sterrencast voor deze Grisham-verfilming. Een succesvolle advocaat wil zijn nieuw liefje beschermen tegen haar vader maar raakt verstrikt in een web van intriges.

Het stadje Savannah was al een broeihaard van intriges in 'Midnight in the Garden of Good and Evil', geregisseerd door Clint Eastwood. De plek in het zuiden van Amerika bevestigt zijn kwalijke reputatie in deze spannende thriller van regisseur Robert Altman.

Altman zorgt voor een eigen aanpak, zo weet hij als geen ander een hele reeks personages in korte tijd voor te stellen. Tegen de achtergrond van een dreigende orkaan en onophoudelijke regens wil een succesvolle advocaat zijn nieuw liefje beschermen tegen haar vader. Kenneth Branagh en Robert Duvall werpen hun acteertalent in deze strijd, in het goede gezelschap van Robert Downey Jr. die zonder al te veel moeite een alcoholistische detective neerzet.

De film zal zonder reclame onderbrekingen worden uitgezonden Voor meer informatie kunt u contact opnemen met CANAL+ Nederland B.V., afdeling communicatie, tel: 035 - 6555438, fax: 035 - 6555701

CANAL+ Nederland B.V.

Nu ook op Internet op www.canalplus.nl