Politiebericht Friesland

Datum nieuwsfeit: 17-11-2000

Politiebericht Friesland: Friesland 17-11-2000 Politieberichten van 16/11 (13.00 uur) t/m 17/11 (07.00 uur)

Drachten: inbraak bedrijf
Woensdag tussen 16.00 en 16.30 vond een insluiping plaats in het kantoor van de woningbouwvereniging `Talma` aan de Lange West. Uit een kantoorruimte werd een computer weggenomen. Uit een tas werd een portemonnee meegenomen met daarin ongeveer f 100.- aan kleingeld. Een 40-jarige inwoonster van Drachten deed, namens de woningbouwvereniging, aangifte.

Harkema: aanrijding met drank
Donderdag omstreeks 18.05 uur reed de bestuurder van een bestelauto, een 29-jarige inwoner van Drachten, met zijn auto over de Betonwei in de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen