Savvion benoemt Managing Director Europe

Datum nieuwsfeit: 17-11-2000

Savvion benoemt Daan Teunissen tot Managing Director Europe

Utrecht, 17 november 2000 -- Daan Teunissen is benoemd tot Managing Director van het Europese hoofdkantoor van Savvion. Teunissen heeft veertien jaar ervaring met verkoop, management en business development in de ICT-branche.

Teunissen was hiervoor werkzaam bij Taviz Technology als Managing Director. In die functie was hij verantwoordelijk voor het opzetten van de verkoopkantoren en het distributiekanaal in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Teunissen was ook mede-oprichter van Redwood, een Oracle-implementator. Daarbij kwam zijn vijf jaar ervaring als Sales Manager bij Oracle van pas.

Bij Savvion is Daan Teunissen verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van Savvion Europe en het opzetten van een verkoop- en marketingteam in Nederland. Daarnaast is hij omzetverantwoordelijk voor Nederland, het Verenigd Koningrijk, Scandinavië en Zuid-Europa.

Savvion
Savvion is een wereldwijd opererende software leverancier van eBusiness Process Management-oplossingen voor het realiseren en beheren van online-bedrijfsprocessen. Savvion levert daartoe het eBusiness-platform BusinessManager, waarmee ondernemingen bestaande of nieuw gecreëerde bedrijfsprocessen als volledig geautomatiseerde web- of mobiele applicaties kunnnen aanbieden. Middels de beheermodulen verkrijgt men volledig inzicht in de aard en kwaliteit van de transacties en kunnen verbeteringen in de organisatie worden doorgevoerd. BusinessManager wordt momenteel toegepast voor diverse online- en mobiele bedrijfsprocessen, variërend van online banking, complete ASP transactie- afhandeling tot insurance claim handling en supply chain integration.

Savvion is opgericht in 1994 en heeft bijna 300 mensen in dienst. Het hoofdkantoor is gevestigd in Santa Clara (Californië). Overige kantoren zijn gevestigd in Tokio, Singapore, India en Europa (Londen, Utrecht, Rome). De belangrijkste klanten zijn 3Com Cisco, DoCoMo, Fujitsu, I2, Intel en Nortel. Meer informatie biedt de website www.savvion.com.

Meer informatie:
Savvion Europe