Savvion opent Europees hoofdkantoor

Datum nieuwsfeit: 17-11-2000

Savvion opent Europees hoofdkantoor
Daan Teunissen aangesteld als algemeen directeur

Utrecht, 17 november 2000 -- Savvion, leverancier van innovatieve business process management-oplossingen, heeft een Europees hoofdkwartier geopend te Utrecht. Daan Teunissen heeft als algemeen directeur de leiding over Savvion Europe.

Savvion Europa concentreert zich allereerst op klanten in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Scandinavië en Zuid-Europa. Daarnaast worden voorbereidingen getroffen voor de opening op korte termijn van vestigingen in Rome en Londen. Begin volgend jaar verwacht Savvion ook vestigingen in Duitsland en Frankrijk in gebruik te nemen.

"Europese ondernemingsmodellen zijn sterk proces-georiënteerd en vormen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen