Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

'Recalcitrante' campagne voor hotheads

Datum nieuwsfeit: 17-11-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
PERSBERICHT

<>
TCC: STERK RECALCITRANTE CAMPAGNE VOOR HOTHEADS.

Breda, 17 november 2000. DON'T VISIT HOTHEADS.NET. Een uitdagende boodschap, die op allerlei doelgroep-gefrequenteerde plaatsen wordt verspreid. TCC's CEO Lodewijk Varossieau geeft de verklaring: "Doel van de site is hooggekwalificeerde mensen, die op projectbasis werken, en degenen die hen willen inhuren met elkaar in contact te brengen. De campagne is daarom lètterlijk onderscheidend, want we appelleren aan het tegendraadse en onafhankelijke wat juist de geschikte mensen kenmerkt. Mensen die niet klakkeloos alles doen wat ze verteld wordt. Stickers (die zichzelf verspreiden), waarschuwingslinten en boomerangcards moeten de nieuwsgierigheid ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie