Shop-in-a-box opgenomen in MS Office 2000

MAGNASHOP

Shop-in-a-box opgenomen in MS Office 2000

PERSBERICHT, 17 november 2000

E-COMMERCE OPLOSSING SHOP-IN-A-BOX(r) OPGENOMEN IN MICROSOFT OFFICE 2000 PLUS!

Shop-in-a-Box(r) is vanaf 16 oktober 2000 opgenomen in het Office 2000 Plus! pakket. Het Plus! pakket wordt in de periode van 16 oktober tot en met 31 januari 2001 gratis gebundeld met alle Nederlandstalige versies van Microsoft Office 2000 in Nederland. Het pakket is met name bedoeld voor ondernemers uit het MKB segment.

Kopers van Microsoft Office 2000 kunnen via het gratis Plus! pakket kennis maken met
Shop-in-a-Box(r). De eerste (demo) cd-rom bevat software om een compleet Internetfiliaal met betalingssystemen en uitgebreide functionaliteit op te zetten. Wie op basis hiervan besluit om een Internetfiliaal te openen, ontvangt een aantrekkelijke korting bij aanschaf van Shop-in-a-Box(r).

Kopers van Shop-in-a-Box(r) krijgen gedurende de actie tevens korting op de workshop. De workshop is bedoeld voor klanten die persoonlijke instructie wensen bij de opzet van hun Internetwinkel. De kortingsbon voor aanschaf van zowel Shop-in-a-Box(r) als de aanmelding voor de speciale workshop, is opgenomen in het Microsoft Office 2000 Plus! magazine.

Het Office 2000 Plus! pakket mèt Shop-in-a-Box(r) is ook los verkrijgbaar bij uw lokale IT leverancier. Huidige gebruikers van Office 2000 hebben de mogelijkheid om het Plus! pakket tegen gereduceerde prijs aan te schaffen.

Bedrijfsinformatie
Shop-in-a-box(r) is ontwikkeld door Magnashop, aanbieder van betaalbare e-commerce oplossingen voor het MKB. Shop-in-a-Box(r) kan zowel gebruikt worden in Business-to-Business als Business-to-Consumer omgevingen. Met een uitgebreide cd-rom en gebruikersvriendelijke handleidingen is de opzet van een eigen Internetfiliaal voor iedere ondernemer eenvoudig te realiseren. Zelfs zonder Internetkennis.

Als Application Service Provider (ASP) biedt Magnashop een totaaloplossing voor bedrijven die een winkel op Internet willen openen. Naast de levering van Shop-in-a-Box(r), draagt Magnashop er zorg voor dat de winkel op Internet 24 uur per dag bereikbaar is, levert zij geïntegreerde betaalsystemen (waaronder I-Pay) en assisteert zij ondernemingen bij de marketing op het Internet, ondermeer door aanmelding bij zoekmachines.

Doordat Magnashop zorg draagt voor alle technische aspecten, kan een onderneming zich richten op haar primaire taak: het zorgen voor een actueel productenaanbod en het succesvol afhandelen van lopende bestellingen.

Inlichtingen:
Jane Siwpersad, Afdeling Communicatie,