Klanten geven FNV Belastingservice een dikke 8

Datum nieuwsfeit: 18-11-2000

FNV

Klanten geven FNV Belastingservice een dikke 8

De klanten van FNV Belastingservice zijn zeer tevreden. Gemiddeld geven zij een 8,3 als rapportcijfer. Dit blijkt uit onderzoek dat door het gerenomeerde onderzoeksbureau EIM is gedaan. Vandaag presenteerde Federatiebestuurder Agnes Jongerius dit klanttevredenheidsonderzoek op de FNV Belastingconferentie in de Utrechtse Jaarbeurs.

Bijna alle klanten - 95 procent - zijn van plan volgend jaar opnieuw gebruik te maken van de gratis dienstverlening van Nederlands grootste vakcentrale. In 89 procent van de gevallen komt de opgave van de FNV Belastingservice overeen met de definitieve aanslag.

De FNV ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen