CMG presenteert R&D-resultaten op testgebied

Datum nieuwsfeit: 20-11-2000

CMG presenteert R&D-resultaten op testgebied

Keynotes en lezingen op congressen in Brussel en Kopenhagen

Amstelveen, 5 oktober 2000 - CMG presenteert op Quality Week en EuroSTAR, de twee grootste Europese testcongressen, resultaten van haar toonaangevende R&D op testgebied. Op beide congressen verzorgt CMG de keynote, waarin nadrukkelijk ingegaan zal worden op de nieuwe testtechniek 'Soap Opera Testing'. Deze methode gaat uit van in het extreme getrokken scenario's en daarop gebaseerde testcases. Als hoofdsponsor van beide congressen verzorgt CMG daarnaast ook presentaties over testen en TestFrame, de testmethode van CMG.

Tijdens de Quality Week, van 20 tot en met 24 november in Brussel (600 bezoekers verwacht) geeft CMG naast de keynote een presentatie over het outsourcen van testen en het model dat CMG heeft ontwikkeld om dit adequaat te organiseren, onder de naam Test Managed Services. Op EuroSTAR, dat van 4 tot en met 8 december in Kopenhagen plaatsvindt (1000 bezoekers verwacht), geeft CMG, wederom naast de keynote, een overzicht van de carrièremogelijkheden op testgebied.

De keynotes op beide congressen worden verzorgd door Hans Buwalda, Projectdirecteur van CMG.

Verder is CMG op beide congressen met een omvangrijke stand aanwezig waar bezoekers informatie kunnen krijgen over TestFrame. Het door CMG ontwikkelde TestFrame voorziet in een goed gedocumenteerde softwaretestmethode en testtools die zichzelf in de praktijk hebben bewezen. Organisaties kunnen hiermee testtrajecten beter beheersen, de effectiviteit van testen vergroten en de onderhoudbaarheid van testproducten verbeteren. Kenmerkend daarbij is dat TestFrame zich eenvoudig laat integreren in de aanwezige ICT-omgeving. Gebruiksvoorbeelden zijn het grondig testen van on-line systemen, web- en WAP-toepassingen, API's, batchsystemen, client/serveroplossingen en 'embedded systems'.

Meer informatie over Quality Week: www.soft.com/QualWeek/QWE2K/index.html; meer informatie over EuroSTAR: www.eurostar.ie.

CMG
CMG is een wereldwijd opererende Informatie & Communicatie Technologie (ICT) groep, die een leidende positie heeft in zowel zakelijke ICT-dienstverlening als in mobiele messaging en billing producten. Middels management consultancy, systeemontwikkeling en -integratie, software-applicaties en outsourcing bouwt CMG aan de betrouwbare ICT-infrastructuren die organisaties nodig hebben voor hun nieuwe electronic en mobile commerce toepassingen. CMG, dat opgericht is in 1964, heeft hoofdkantoren in Londen en Hoofddorp en is momenteel internationaal actief vanuit haar bases in 16 landen. CMG beschikt over kennis, oplossingen en producten voor klanten in de financiële sector, handel, transport, petrochemie, telecommunicatie-, media-, retail-, productie- en nutsbedrijven en overheden. De Groep levert tevens zakelijke outsourcingsdiensten zoals salarisverwerking, beheer van call centers, netwerken, infrastructuren en applicaties, en hosting.

CMG Telecommunications heeft een leidende positie verworven in wireless messaging en gateway producten, mobile Internet en e-mail, cell broadcast en customer care & billing systemen. Deze producten worden wereldwijd geleverd aan mobiele telecommunicatie operators en service providers vanuit kantoren in Europa, Noord- en Zuid-Amerika en de Aziatische Pacific regio. CMG is genoteerd aan de effectenbeurzen in Londen (FTSE 100 - en techMark 100 index) en in Amsterdam (AEX Midkap index). Meer informatie over CMG is te vinden op www.cmg.nl.

Voor meer informatie:
CMG Nederland B.V.contactpersoon: Helen HosmanCorporate Communicatie ManagerTel: 020 - 50 33 000E-mail adres: (helen.hosman@cmg.nl) Monogram Communication Strategies (MCS) BV contactpersoon: Robert de MollTel : 023 - 56 28 208 E-mail adres: (robertdm@monogram.nl)