Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

MSN.nl start Nederlandse 'broad reach' campagne

Datum nieuwsfeit: 20-11-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

MSN.nl start op 20 november met Nederlandse 'broad reach' campagne

MSN.nl lanceert tevens interactief nationaal evenement

Schiphol-Rijk, 16 november 2000 - MSN, de populaire consumentenwebsite van Microsoft, geeft in Nederland op 20 november aanstaande het startsein voor een grootschalige marketingcampagne als onderdeel van een door McCann-Erickson ontworpen wereldwijde campagne met een waarde van $ 150 miljoen. De campagne - met de tagline 'Thuis op het Web' - zal aan nog meer mensen duidelijk maken dat MSN een plaats is op Internet waar zij zich thuis kunnen voelen en waar zowel ervaren als beginnende gebruikers alle handige en leuke ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie