Relatie-netwerk Richard Lamb open voor ondernemers

Datum nieuwsfeit: 20-11-2000

Maak gratis gebruik van het relatie-netwerk van Richard Lamb

Geheel in het verlengde van de Nieuwe Economie kunnen ondernemers voortaan gratis gebruik maken van het relatie- netwerk, de kennis en de visie die e-commerce expert Richard Lamb de afgelopen 11 jaar opbouwde. Vragen kunnen worden ingestuurd via Spreekuur@E-commerce.nl - Zie www.E-commerce.nl

Bedrijven die op zoek zijn naar financiering, strategisch advies, een goede webbouwer, een Flash-expert of een eShop concept worden door Richard Lamb kosteloos doorverwezen naar de juiste bedrijven uit zijn netwerk: "Op het Internet zijn talloze databases waar ondernemers dergelijke informatie zelf zouden kunnen vinden. Dat blijkt echter niet te werken. Op zich is dat wel logisch: die overzichten met bedrijven zijn 'aanbod gestuurd'. Men heeft echter behoefte aan echte 'vraag-gestuurde interactie'. Dan wordt het verwachtingspatroon van de ondernemer beter ingevuld."

Spreekuur@E-commerce.nl

Zijn visie op Electronic Commerce en de Nieuwe Economie wendt hij aan om kosteloos Businessplannen van opbouwende kritiek te voorzien en een klankbord te zijn voor ondernemers die hun E-commerce strategie willen bepalen. Daarnaast beantwoordt hij gratis per E-mail enkelvoudige inhoudelijke vragen rond Elek tronisch Zakendoen.

Succesvol gratis spreekuur Dokter E-commerce tijdens IIB
Ter gelegenheid van de beurs Internet in Business gaf Richard Lamb vorige week voor de tweede maal een gratis E-commerce spreekuur in de stand van Media Plaza en Syntens, Innovatie- netwerk voor ondernemers.
In het kader van de landelijke voorlichtingsprojecten rond Elektronisch Zakendoen (o.a. Nederland Gaat Digitaal en Sp.OED Advies van Syntens) geeft Richard Lamb veelvuldig E-commerce lezingen en strategische adviezen aan het Nederlandse bedrijfs leven.

E-commerce.nl treedt de Nieuwe Economie binnen

Richard Lamb: "Het werd hoog tijd om de principes van de Nieuwe Economie die ik iedere dag uitdraag, door te trekken naar ons eigen bedrijf, E-commerce.nl. Daarom is het online verstrekken van E-commerce advies vanaf heden gratis beschikbaar." Zijn inkomsten verkrijgt Lamb uit het geven van E-commerce lezingen en strategische adviezen aan het Groot-Bedrijf.

VOOR DE REDACTIE

Foto in de bijlage

Richard Lamb, als Dokter E-commerce tijdens Internet In Business, in gesprek met de initiatief-nemers van 'E-village.nl', Robert Rebergen en Hans Nieuwveld.

E-commerce Business Models Piramid

In het kader van zijn nieuwe boek, dat begin 2001 verschijnt, heeft Richard Lamb een set van 10 E-commerce business modellen ontwikkeld waarmee iedere online situatie beschreven en getoetst kan worden. Hierbij wordt ook ingegaan op het verschil tussen 'aanbod-gestuurde interactie' en 'vraag-gestuurde interactie'. Redakteuren die belangstelling hebben in een voor- publicatie rond de 'E-commerce Business Models Piramid'(R) kunnen dit te kennen geven via pyramide@E-commerce.nl .

Meer info via: 071 - 5 2318 25,
www.E-commerce.nl