META Group onDemand introduceert nieuw online-lidmaatschap

Datum nieuwsfeit: 20-11-2000

Nog eenvoudiger toegang tot onderzoeksresultaten

META Group onDemand: nieuw online-lidmaatschap

AMSTERDAM, 20 november 2000 - META Group Inc, (NASDAQ: METG) heeft haar aanbod uitgebreid met een nieuwe dienst: META Group onDemand. Het onafhankelijke onderzoeksbureau op het gebied van ICT en marketing biedt bedrijven hiermee de mogelijkheid om via Internet direct toegang te krijgen tot belangrijke onderzoeksresultaten, bevindingen en nieuwsanalyses.

De website van META Group is al tijden een haast onuitputtelijke informatiebron voor (ICT-) managers. Het nieuwe onDemand Membership Program voegt hier een nieuwe dimensie aan toe. Aan het woord is Peter A. Berlie, directeur bij META Group: 'Men raakt in de bedrijfswereld langzaamaan vermoeid door alle e-buzz. Om onze klanten niet te overspoelen, werken wij met bottom lines: direct en concreet advies op basis van dagelijkse interactie met meer dan 2.500 wereldwijd opererende organisaties. OnDemand zie ik als de perfecte aanvulling op ons bestaande dienstenpakket. Een prima instapmogelijkheid voor kleinere bedrijven die (nog) geen behoefte hebben aan persoonlijk contact met een analist.'

Abonnement op maat
Er zijn diverse lidmaatschappen mogelijk. Ten eerste is er het onDemand Technology Research Membership. Voor 3.000 US-dollar (circa 7.785,- NLG) per seat krijgen gebruikers direct toegang tot de veelomvattende researchbibliotheek van META Group, die meer dan 1.500 onderzoeksrapporten bevat. Eenmaal geabonneerd op deze dienst krijgen bedrijven automatisch alle essentiële informatie: niet alleen worden ze op de hoogte gesteld van de bevindingen afkomstig uit de wekelijkse researchbijeenkomsten van META Group, ook ontvangen ze de meest recente nieuwsanalyses. Verder geeft het lidmaatschap recht op geselecteerde verslagen van de bekende Trend Teleconferenties. Om zeker te zijn van informatie op maat kunnen abonnees zoekopties toevoegen aan hun favorietenlijst en aangeven naar welke onderzoeken hun specifieke belangstelling uitgaat. Ook kan men profiteren van speciale kortingen op publicaties van de META Store. Bovendien zijn bij grotere afname aanzienlijke volume-kortingen mogelijk.

Compleet
Een tweede mogelijkheid is het gratis onDemand Basic Membership. Dit geeft toegang tot het volledige archief van META Group: van de dagelijkse bevindingen van analisten tot audio briefings en presentaties op basis van teleconferenties. Basic Members kunnen zich tevens abonneren op door hen zelf geselecteerde nieuwsbrieven. Bovendien worden ze periodiek geïnformeerd over relevante evenementen en publicaties. 'Veel technologische experts hebben inmiddels de voordelen ingezien van gepersonaliseerde toegang tot schriftelijke onderzoeksresultaten. En wij, op onze beurt, zijn verheugd dat we met onDemand een nóg groter klantenbestand van dienst kunnen zijn,' aldus Berlie.

Vanzelfsprekend blijven alle bestaande opties voor interactie met analisten onverkort gehandhaafd.

Over META Group
Al ruim elf jaar helpt META Group ondernemingen bij het nemen van ICT-beslissingen (informatie- en communicatietechnologie). Via onderzoeksrapporten en onbeperkt advies van topanalisten biedt META Group ondernemingen precies de informatie die ze écht nodig hebben. Haar strategische adviesdiensten en (interactieve) publicaties bestrijken het complete ICT-gebied en behandelen de nieuwste technologische ontwikkelingen, trends en uitdagingen. META Group telt meer dan 2.300 cliënten wereldwijd en onderscheidt zich van andere informatieleveranciers door haar verplichting tot persoonlijke dienstverlening (via 'analyse in context'), concrete antwoorden en objectiviteit. Ze komt deze verplichting na door maximaal 50 cliënten per analist toe te wijzen (de laagste cliënt/analist-ratio in de branche) en circa 50 procent van haar inkomsten te herinvesteren in onderzoek en klantenservice. Bezoek voor meer informatie: www.metagroup.com .

Contactpersonen in Nederland

META Group: Peter Berlie