Introductie Di-NIC PC beheer oplossing in Duitsland succes

Datum nieuwsfeit: 20-11-2000

-PERSBERICHT-

Introductie Di-NIC® PC beheer oplossing in Duitsland een succes!

Tijdens de beurs Systems 2000 in München is de Di-NIC® Pre-boot PC beheer oplossing met groot succes in Duitsland geintroduceerd. In December zullen bij meer dan 10 Duitse bedrijven en organisaties pilots opgezet worden bij onder andere: Manpower, Cellway, Debis Systemhaus Training, twee hogescholen de Carl von Ossietsky Universität in Oldenburg en Deutsche Telecom NOVA.

Tijdens de beurs daagde ANT de bezoekers uit om enkele PC's softwarematig kapot te maken. Als het niet zou lukkken om op afstand en binnen 15 minuten de gebrukers data te redden en alles weer draaiende te krijgen, zou de beursbezoeker een fles champagne te winnen. Met bijna 130 succesvol afgeslagen 'aanvallen' heeft Di-NIC® een stabiele en overtuigende indruk achtergelaten.

De planning is dat eind 2001 honderd Value Adding Resellers in Duitsland actief zijn met de verkoop en implementatie van de Pre-boot remote beheer oplossing van ANT. De doelstelling voor eind 2001 is uiteindelijk 40.000 beheerde werkplekken. In Nederland werken al bijna 60 bedrijven met deze nieuwe generatie beheertools.

Algemeen over Di-NIC® en ANT.

Di-NIC® Pre-boot Remote Management Solution is een nieuwe generatie beheer- en managementtools voor PC netwerken. Hiermee kan 100% van alle software gerelateerde problemen op afstand worden opgelost en 85% van de hardwarematige problemen op afstand worden gediagnosticeerd. Verder biedt Di-NIC alles wat van een remote management oplossing verwacht mag worden.

Een corrupt operating system of zelfs een defecte vaste schijf in de op afstand te beheren PC, is geen probleem. Dit komt omdat de Di-NIC technologie geen gebruik maakt van cliëntsoftware op de vaste schijf van de client. De Di-NIC oplossing staat garant voor een enorme tijdsbesparing voor zowel de PC gebruikers als de netwerkbeheerders.

Advanced Network Technologies (ANT) is een jong IT-bedrijf, dat zich heeft toegespitst op de import, ontwikkeling en distributie van oplossingen die het beheer van PC netwerken vereenvoudigen. De Di-NIC® technologie is een Pre-boot remote beheer oplossing voor PC netwerken uit Zuid Afrika. Installated base: meer dan een half miljoen werkplekken.

Voor meer informatie kunt u terecht bij:

Alex H.P. Bos
Sales and Marketing Director Europe