Benchmarkresultaten van de Progress SonicMQ positief

Datum nieuwsfeit: 20-11-2000

Progress SonicMQ snelste Java messaging server
ter wereld

Gepubliceerde benchmarkresultaten bewijzen leiderschap in performance en schaalbaarheid voor e-business messaging server

Capelle a/d IJssel, 20 november 2000 - Progress Software Corporation (NASDAQ:PRGS) kondigt de resultaten aan van benchmarks, die bewijzen dat Progress SonicMQ het in belangrijke mate beter doet dan Fiorano FioranoMQ en gemiddeld 96% sneller is voor queue tests en 43% sneller voor publish/subscibe tests.

De benchmarkresultaten tonen een belangrijk voordeel voor Progress SonicMQ in een brede range messagingscenario's en steevast een betrouwbaarder performance voor Progress SonicMQ onder toenemende client-belasting. Deze resultaten bevestigen de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen