InfoRay trekt Vice President Network Associates aan

Datum nieuwsfeit: 20-11-2000

InfoRay trekt Vice President Network Associates aan

Frank Pinello benoemd tot InfoRay's Executive Vice President of Worldwide Sales

Leusden, 20 november 2000 - InfoRay, toonaangevend leverancier van webgebaseerde real-time B2B-monitors, heeft met ingang van 1 oktober jl. Frank Pinello benoemd tot vice president of worldwide sales. Pinello wordt verantwoordelijk voor de wereldwijde verkooporganisatie van InfoRay, alsmede voor het implementeren van nieuwe strategieën voor het verkoopkanaal en het aangaan van strategische partnerships.

Frank Pinello heeft diepgaande wereldwijde verkoopexpertise. Zijn benoeming zal bijdragen tot een versterking en coördinatie van de wereldwijde verkoopteams en zal InfoRay in staat stellen de verkoopstrategieën en partnerships te verwezenlijken die nodig zijn voor een verdere groei als toonaangevend bedrijf op de markt voor real-time informatie.

Pinello is voortvarend van start gegaan en heeft in Nederland inmiddels een presentatie gegeven op een seminar van EMC. Hij sprak over de Gartner eMetrix Powered By InfoRay-oplossing en wees op de synergie met de EMC E-infostructure, met name wanneer meetgegevens 7 x 24 uur beschikbaar moeten zijn. Gartner eMetrix is toonaangevend leverancier van geïntegreerde meetinstrumenten en -diensten die de status bewaken van de B2B-initiatieven van een bedrijf en continu een overzicht geven van de prestaties. Gartner eMetrix powered by InfoRay combineert de strategische analysekennis van Gartner met de gepersonifieerde bedrijfsbewakings-technologie van InfoRay. Het resultaat is een browser-gebaseerde bewakingsoplossing die gebruikers de actuele status geeft van hun bedrijf en een meting van hun belangrijke business-indicators.

Voor zijn komst naar InfoRay was Pinello vier jaar werkzaam bij Network Associates (NAI) als Vice President of Europe, Middle-East and Africa. In deze functie was hij mede verantwoordelijk voor de implementatie van de strategie voor het verkoopkanaal, hetgeen heeft geleid tot een omzetgroei voor Network Associates van $150 naar $250 miljoen. Daarvoor bekleedde hij voor dit bedrijf diverse managementfuncties in de Verenigde Staten. Voordat hij bij NAI in dienst trad was Pinello 6 jaar werkzaam voor Legent Corporation waar hij verantwoordelijk was voor de East Coast Operations.

Over InfoRay
InfoRay, een van oorsprong onafhankelijke Nederlandse softwareproducent, is een toonaangevende leverancier van real-time business monitors en business-to-business infostructure software. De gepatenteerde op het web gebaseerde InfoRay oplossing helpt bedrijven om koppelingen te leggen tussen eigen data en die van businesspartners. Hiermee worden bedrijven in staat gesteld hun belangrijkste businessindicatoren te monitoren, waardoor proactief kritische beslissingen gemaakt kunnen worden. Met vestigingen in Nederland, Scandinavië, Groot-Brittannië en Zwitserland is het hoofdkantoor van InfoRay sinds 1999 gevestigd in Cambridge, Massachussetts. Het bedrijf telt wereldwijd 130 werknemers en richt zich op de Fortune 1000-organisaties. InfoRay is op het World Wide Web te vinden: www.inforay.com/

Contactpersoon voor de pers:
Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Perlita Fränkel, telefoon 023 - 562 82 08 Digitale foto's zijn op aanvraag verkrijgbaar.