FileMaker Forum 2000 in Jaarbeurs Utrecht

Datum nieuwsfeit: 20-11-2000

FileMaker Forum 2000 Jaarbeurs Utrecht, 20 november 2000

De dag voor FileMaker applicatie-ontwikkelaars, leveranciers en gebruikers

Maarssen, 23 oktober 2000 Op maandag 20 november vindt voor de vierde maal het FileMaker Forum plaats in de Jaarbeurs te Utrecht. FileMaker Pro leveranciers en ontwikkelaars zullen op deze dag hun oplossingen en producten tonen. De aandacht gaat dit jaar ook uit naar FileMaker Mobile dat deze winter op de markt komt. Deze FileMaker database-software is geschikt voor het Palm OS. Gegevens in de FileMaker Pro 5 database kunnen uitgewisseld worden met de Palm computer, zodat synchronisatie tussen het mobiele systeem en de bureaucomputer probleemloos wordt uitgevoerd.

Overzicht van het programma:

* FileMaker Mobile, de nieuwe Palm versie
* Nieuwe mogelijkheden met FileMaker Pro 5
* Professioneel op het Internet met FileMaker Developer
Plaats:
FileMaker Forum 2000 vindt op 20 november 2000 van 10.00 uur tot 19.30 uur plaats in de congreszaal Irene, Hal 8 in de Jaarbeurs te Utrecht. Entree is gratis. Inschrijven kan via de website: www.filemaker.nl

Over FileMaker
FileMaker Inc. is een toonaangevend ontwikkelaar van database-oplossingen voor werkgroepen en individuele gebruikers. De veelvuldig bekroonde database-software FileMaker Pro is relationeel opgezet en is bekend geworden door de vele gebruiksvriendelijke mogelijkheden voor directe aanpassingen en web-functies. FileMaker Inc. is een dochteronderneming van Apple Computer Inc.

Meer informatie:

FileMaker Benelux