Schepen Carnival Cruise Line krijgen nieuwe standplaatsen

PERSINFORMATIE

Schepen van Carnival Cruise Line krijgen nieuwe standplaatsen

Putten, november 2000
Vanaf mei 2001 gaat Carnival Cruise Line de cruiseschepen de Ecstasy en de Fascination verplaatsen naar respectievelijk Los Angeles en Miami, zodat zij op andere routes kunnen worden ingezet. Vanaf juni zal ook de Holiday een nieuwe standplaats krijgen, namelijk San Juan. 'Deze verplaatsingen hebben als doel verfrissende, nieuwe cruises te creeren vanuit de drie genoemde havens,' aldus Bob Dickinson, de president van Carnival. 'De drie schepen hebben alle faciliteiten en activiteiten aan boord die door nieuwe cruisers worden gewaardeerd. Tegelijkertijd hebben zij echter ook een geheel eigen karakter en stijl, die ervoor zorgen dat er nieuwe mogelijkheden zijn voor gasten die al eerder op deze route hebben meegevaren.'

De 3- en 4-daagse cruisen met de Ecstasy vanuit Los Angeles door de Golf van Mexico vinden een jaar lang plaats vanaf 18 mei 2001. De 3-daagse cruises beginnen op vrijdag en doen Ensenada aan. De 4-daagse reizen beginnen op maandag, waarna de Ecstasy aanlegt in zowel Ensenada als Catalina Island. De Ecstasy wordt hiermee het nieuwste en grootste schip voor het uitvoeren van korte cruises vanaf de Westkust van Amerika. De Fascination gaat vanaf 4 mei 2001 korte cruises vanuit Miami uitvoeren. De 3-daagse reizen vertrekken iedere vrijdag naar de Bahamas. Op maandag beginnen de 4-daagse reizen die door het Caribisch gebied naar Key West en naar het Mexicaanse Playa del Carmen/Cozumel voeren. De Holiday begint op 2 juni vanuit San Juan aan haar schema van 7-daagse reizen door het Caribisch gebied. Tijdens de reis worden zes verschillende Caribische eilanden bezocht.

Cruises van Carnival Cruise Line kunnen geboekt worden bij Cruise Travel International BV in Putten, tel. 0341-371137, fax. 0341-371100, e-mail: (info@cruisetravel.nl), www.cruisetravel.nl.

Noot voor de redactie (

Noot voor redacties