Internetwinkel Domega.nl van start

Datum nieuwsfeit: 21-11-2000
Woon precies zoals je wilt!
40.000 woonproducten en advies op 17 inch...

Woensdag 15 november 2000 was een historische dag voor wonend Nederland. Lang wachten op hulp, verkeerde of geen antwoorden, lange rijen bij de kassa, tien keer op en neer omdat je wat vergeten bent... het is allemaal verleden tijd. Op 15 november opende Domega haar winkel op het internet onder de naam Domega.nl (www.domega.nl). Het startsein werd gegeven tijdens een persconferentie op Internet in Business in de RAI te Amsterdam.

Domega is een webwinkel voor iedereen die wel eens klust tot en met de ervaren doe-het-zelver op zoek naar nieuwe ideeën, informatie en producten voor in en om het huis. Natuurlijk kun je bij Domega ook gewoon de benodigde producten zoeken en kopen en anderen het werk laten doen. Vanuit uw luie stoel de klus goed voorbereiden, advies op maat en een goed overzicht van de verschillende mogelijkheden, Domega neemt heel wat werk uit handen. Domega heeft alles in huis voor uw huis.

De oprichters van Domega, Aart van der Schalk en Erik van den Bosch, zijn twee jaar geleden begonnen met het uitwerken van het concept. Beiden weten precies wat er in de woonmarkt te koop is door hun jarenlange ervaring bij traditionele bouwmarkten als Formido, Hubo, Praxis en Hornbach.

Meer vierkante meters is niet het antwoord, de klant wil service, advies van een expert wanneer en waar hij dat nodig heeft. Domega helpt doe-het-zelvers bij het plannen van de klus en het inkopen van de spullen... en dat alles bij u thuis op ongeveer 17 inch!! Alle tijd die normaal besteed wordt aan het heen en weer rijden, zoeken (we hebben het nog niet eens over wat er gebeurt, als de bewuste bouwmarkt het gewenste product niet heeft), in de rij staan, etc... kan nu worden besteed aan de klus.

Vernieuwend, klantvriendelijk en inspirerend, dat is Domega.nl. Wij bieden niet alleen kwantiteit met een aanbod van 40.000 artikelen, maar ook kwaliteit door merendeels met A-merken te werken. Elk product is gekoppeld aan bijbehorende producten: de juiste boor voor uw boormachine, de juiste boormachine voor de klus, alles ligt "1 click" ver. Domega maakt het mogelijk artikelen onderling te vergelijken en voorkomt daarmee teleurstellingen achteraf.

En Domega blijft vernieuwen! Door de dialoog aan te gaan met de klant kunnen wij direct inspelen op zijn/haar behoefte. Een virtuele verkoopassistent helpt hem met klusadvies op maat en met het samenstellen van de boodschappenlijstjes.

Domega zal met haar grote kennis van doe-het-zelf en internet, met haar sterke partners, met het unieke platform en niet in de laatste plaats door de mensen die er werken, DE Portalshop voor wonen in Nederland worden. En als u voor 1 januari 2001 een bestelling plaatst bij Domega, dan brengen wij het bij u thuis zonder bezorgkosten in rekening te brengen. Dat is nog eens leuk kennis maken met Domega!

Domega, woon precies zoals je wilt!

Als u naar aanleiding hiervan nog vragen heeft, meer informatie wilt ontvangen of een interview wilt afnemen, dan kunt u contact opnemen met Silvia van Oostrum op telefoonnummer: 030-6934072 of een email sturen naar: (silvia@domega.nl)

Met vriendelijke groeten,
DOMEGA NEDERLAND BV