Digitaal debat 'De stem van de Europese burger'

Datum nieuwsfeit: 21-11-2000
FNV

De stem van de Europese burger
Europa - (S.Willems@fnv.etuc.org)

Laat je stem horen en discussieer mee! Het digitale én life debat "De stem van de Europese burger" bied je alle kansen! Per 1 november is de "Voice of civil Europe" een digitaal debat gestart om burgers meer te betrekken bij de grote veranderingen die Europa te wachten staan. De initiatiefnemers willen met dit project de democratische kwaliteit van Europa eens goed tegen het licht houden. En Europa méér "het Europa van de burgers maken". Onderwerpen waarover je digitaal kunt meepraten zijn Democratie en bestuurskracht in Europa, de rol van maatschappelijke organisaties en de uitbreiding van de Europese Unie. Op 16 december vindt er een publieksmanifestatie plaats in Amsterdam (Felix Meritis) waaraan ook FNV vice-voorzitter Kitty Roozemond en (mogelijk) Europees Commissaris Frits Bolkestein zullen deelnemen. Ben je geïnteresseerd? Via de website van het Forum voor Democratische Ontwikkeling kun je je aanmelden voor zowel het digitale debat als 16 december, meer informatie kun je www.forumdemocratie.nl/ (hier) vinden

Meer Europees nieuws? Ga naar www.fnv.nl/europa