Persconferentie Schuitema inzake dientverlening C1000

20 november 2000

Uitnodiging Persconferentie

Geachte redactie,

Schuitema, de organisatie achter C1000, en financiële dienstverlener Achmea nodigen u uit voor een persconferentie die gehouden zal worden op dinsdag 21 november om 15.00 uur op het hoofdkantoor van Schuitema n.v. aan de Lichtpenweg 6 te Amersfoort-Noord.

Afgelopen maanden hebben Schuitema en Achmea gewerkt aan een concept voor financiële dienstverlening in de C1000 supermarkten. Dit concept is gereed en gaat de pilot-fase in. Tijdens deze persconferentie willen wij u uitgebreid informeren over dit project dat binnenkort van start gaat.

Het programma zal er als volgt uit zien: 15.00-15.05 Opening 15.05-15.30 Presentatie door de heer P.R. Bakker, Directeur Marketing Schuitema n.v. 15.30-16.00 Presentatie door mevrouw M. Tiemstra, Directievoorzitter FBTO 16.00-17.00 Rondvraag

Wij stellen het bijzonder op prijs wanneer u ons vandaag, 20 november, voor 17.00 uur laat weten of u gebruik wenst te maken van deze uitnodiging. Tot het tijdstip van de persconferentie zullen geen nadere mededelingen worden gedaan.

Bijgaand ontvangt u de routebeschrijving en in afwachting van uw reactie verblijven wij,

Met vriendelijke groeten,

K.J. van den Hoven R.A. Visser Schuitema n.v. Achmea Tel. 033-4533333 / Tel. 030-6937065 / 06-53252104 06-51445779 Fax 033-4519738 Fax 030-6937227 (k.van.den.hoven@schuitema.nl) (rene.visser@achmea.nl)

ROUTEBESCHRIJVING

Schuitema n.v. Lichtpenweg 6 Amersfoort Noord (De Hoef) Tel. (033) 453 33 33

Per trein Het hoofdkantoor van Schuitema n.v. ligt op nog geen 100 meter loopafstand van het NS-station Amersfoort-Schothorst. Dit station is bereikbaar met de stoptrein Amersfoort-Zwolle.

Per auto - Via de A1 vanuit Amsterdam, neemt u de afslag Amersfoort Noord/De Hoef (afrit 13). Bij de stoplichten linksaf. Na het spoorweg-viaduct gaat u rechtsaf. De eerste weg links (Lichtpenweg) ziet u het hoofdkantoor van Schuitema n.v.

- Via de A1 vanuit Apeldoorn, neemt u de afslag Amersfoort Noord / De Ho ef (afrit 13). Bovenaan de afslag gaat u linksaf, bij de stoplichten gaat u rechtsaf. Na het spoorwegviaduct gaat u rechtsaf. De eerste weg links (Lichtpenweg) ziet u het hoofdkantoor van Schuitema n.v.

- Via de A28 vanuit Zwolle, neemt u de afslag Amersfoort / Hoevelaken (afrit 8). Bij de stoplichten rechtsaf, vervolgensbij de eerstvolgende stoplichten linksaf (Amersfoort Noord, Industrieterrein De Hoef). Daarna bij de 3e stoplichten linksaf. De eerste weg links (Lichtpenweg) ziet u het hoofdkantoor van Schuitema n.v.

- Via de A28 vanuit Utrecht, neemt u de afslag Amersfoort / Hoevelaken (afrit 8). Bij de stoplichten linksaf, onder het viaduct door bij de eerstvolgende stoplichten rechtsaf (Amersfoort Noord - Industrieterrein De Hoef). Daarna bij de 3e stoplichten linksaf. De eerste weg links (Lichtpenweg) ziet u het hoofdkantoor van Schuitema n.v.

Schuitema NV

20 nov 00 09:31