Drukkerij van Schaik uit Oudewater in nieuw bedrijfspand

Datum nieuwsfeit: 21-11-2000

DRUKKERIJ VAN SCHAIK UIT OUDEWATER IN NIEUW BEDRIJFSPAND

van schaik offset werkt alweer geruime tijd vanuit haar spiksplinternieuwe en hypermoderne drukkerij op het industrieterrein Tappersheul in Oudewater. Met het eveneens totaal vernieuwde machinepark worden momenteel de levertijden steeds korter en blijft de topkwaliteit constant gewaarborgd. Op dit nieuwe adres is de vloeroppervlakte maar liefst verdrievoudigd en is er voorlopig genoeg ruimte om door te groeien.

Met 15 vakbekwame en gediplomeerde medewerkers werkt van schaik offset hard aan de zakelijke belangen van een steeds groter wordende cliëntenkring.

Om in dit digitale tijdperk de kennis up-to-date te ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen