Politiebericht Friesland

Datum nieuwsfeit: 22-11-2000

Politiebericht Friesland: Friesland 22-11-2000 Politieberichten 21/11 (13.00 uur) t/m 22/11 (07.00 uur)

Leeuwarden: inbraak bedrijf
Van maandag op dinsdag werd ingebroken bij een installatiebedrijf aan de Archimedesweg. Hoe men het bedrijf is binnengekomen werd niet duidelijk. Er waren geen braaksporen. Uit het bedrijf werden een geldkistje (met geld) en een computer weggenomen. Een 33-jarige inwoner van Grou heeft aangifte gedaan.

Sneek: diefstal auto
Zondag tussen 11.00 en 21.00 uur werd vanaf de Molenkrite een personenauto merk Suzuki Alto, kleur grijs, voorzien van het kenteken PF-91-TT weggenomen. De eigenaar, een 24-jarige inwoner van Sneek, heeft ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen